Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Герлянд Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Герлянд Т. М. 
Соціальний розвиток молодших школярів у групах подовженого дня : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Герлянд; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання соціального розвитку молодшого школяра у групах подовженого дня. Розкрито суть поняття "соціальний розвиток особистості", уточнено його зміст щодо молодших школярів та запропоновано структуру. Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку мережі груп подовженого дня за кордоном та в Україні. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, специфіку функціонування даних груп, стан, функції та потенційні можливості у соціальному розвитку. Розроблено критерії та визначено рівні даного розвитку сучасних молодших школярів. Створено та впроваджено методику його оптимізації за умов груп подовженого дня. Обгрунтовано динаміку змін рівнів соціального розвитку протягом експериментального дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нестерова Л. В. 
Науково-методичні засади професійної підготовки кваліфікованих робітників в умовах євроінтеграції : колект. моногр. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, Т. М. Герлянд, О. А. Слатвінська; ред.: Л. В. Нестерова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - Бібліогр.: с. 155-159 - укp.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування організаційно-педагогічних засад підготовки робітничих кадрів у професійно-технічних НЗ. Викладено сучасні підходи до реалізації компетентнісної освіти засобами особистісно-орієнтованих педагогічних технологій. Розкрито інноваційні моделі застосування технологій проблемного навчання, різнорівневого тестового контролю. Розглянуто організаційно-технологічні аспекти розробки тестів успішності навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нестерова Л. В. 
Педагог професійної школи : метод. посіб. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, Т. М. Герлянд, Л. В. Романенко; ред.: Л. В. Нестерова, Т. М. Герлянд; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 199 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання науково-методичного забезпечення професійної підготовки кваліфікованих робітників, наведено прогностичну модель регіональної системи професійної освіти за нових економічних умов. Розкрито дидактичні аспекти технологічного забезпечення компетентнісного підходу до професійної підготовки кваліфікованих робітників і педагогів професійного навчання, їх готовність до науково-методичної роботи у сучасних ПТНЗ України. Наголошено на формуванні культури здоров'я та здорового способу життя учнів ПТНЗ, застосуванні методу Case Study в програмах здоров'яспрямувальної діяльності педагогів. Акцентовано на самоосвіті педагога професійного навчання як чиннику професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.22 я722

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Герлянд Т. М. 
Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників: проблеми та перспективи реалізації за сучасних умов / Т. М. Герлянд // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 125-129. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено основні методологічні засади компетентнісного підходу до підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у системі професійно-технічної освіти України. Проаналізовано основні наукові дослідження з цієї проблематики, її аспекти, особливості, проблеми реалізації за сучасних умов.

Освещены основные методологические основы компетентностного подхода к подготовке будущих квалифицированных рабочих в системе профессионально-технического образования Украины. Проанализированы основные научные исследования этой проблематики, ее аспекты, особенности, проблемы реализации в современных условиях.

In this article we highlight the main methodological basis of the competence approach of training future skilled workers in system of professionally- technical education in Ukraine; the analysis of the basic research of this problem, its dimensions, features, implementation challenges in the modern world are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Герлянд Т. 
Сучасні аспекти формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників / Т. Герлянд // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 37-43. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Конкретизовано змістове наповнення поняття "професійна компетентність" (ПК) як інтегральної характеристики, що визначає здатність особистості вирішувати професійні завдання та проблеми. Відзначено, що ПК виступає показником внутрішнього, суб'єктивного змісту особистості, підсумком цілеспрямованої внутрішньої праці, в процесі якої зовнішнє проходить через суб'єктивність особистості та породжує усвідомлене вміння в конкретній ситуації вирішити конкретну професійну проблему. Розглянуто сучасні аспекти змісту та сутності професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. Відзначено актуальність дослідження проблеми удосконалення рівня ПК учнів ПТНЗ.

Конкретизировано содержательное наполнение понятия "профессиональная компетентность" (ПК) как интегральной характеристики, определяющей способность личности решать профессиональные задачи и проблемы. Отмечено, что ПК выступает показателем внутреннего субъективного содержания личности, итогом целенаправленной внутренней работы, в процессе которой внешнее проходит через субъективность личности и порождает осознанное умение в конкретной ситуации решить конкретную профессиональную проблему. Рассмотрены современные аспекты содержания и сущности профессиональной компетентности будущих квалифицированных рабочих. Отмечена актуальность исследования проблемы совершенствования уровня ПК учащихся ПТУ.

The author considers the modern aspects of the content and essence of future skilled workers' professional competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Герлянд Т. 
Особливості формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників / Т. Герлянд // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 55-58. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної компетентності учнів ПТНЗ. Акцентовано увагу на використанні певних освітніх технологій, які сприяють розвитку належного рівня формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Герлянд Т. 
Реалізація компетентнісного підходу при викладанні предметів гуманітарного циклу в умовах сучасного професійно-технічного навчального закладу / Т. Герлянд // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 81-85. - Бібліогр.: с. 85 - укp.

Розглянуто компетентнісний підхід в системі професійно-технічної освіти у процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу як один з ефективних засобів формування моделі майбутнього кваліфікованого робітника сучасного ПТНЗ. Визначено завдання компетентнісного підходу та умови для його успішної реалізації. Висвітлено переваги компетентнісного підходу.

Рассмотрены вопросы компетентностного подхода в системе профессионально-технического образования при преподавании дисциплин гуманитарного цикла как один из эффективных способов формирования модели будущего квалифицированного рабочего современного ПТУЗ. Определены задачи компетентностного подхода и условия для его успешной реализации. Освещены преимущества компетентностного подхода.

In article considered questions competency approach in vocational and technical education in teaching of humanities disciplines as one of the most effective ways forming model of the future skilled worker modern vocational school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Герлянд Т. 
Провідні принципи професійної спрямованості загальноосвітньої підготовки у сучасних ПТНЗ / Т. Герлянд // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 31-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

У статті обгрунтовується доцільність впровадження передових принципів у процес загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Визначена важливість застосування цих принципів у навчальному процесі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Герлянд Т. М. 
Проектування навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у аграрних професійно-технічних навчальних закладах / Т. М. Герлянд // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 270-275. - Бібліогр.: с. 275 (3 назв.) - укp.

Представлено проблему викладання природничо-математичних дисциплін у аграрних закладах професійно-технічної освіти. Розроблено й науково обґрунтовано основні шляхи проектування навчального процесу щодо забезпечення вивчення цих дисциплін у системі загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв.

Представлена проблема преподавания естественно-математических дисциплин в аграрных заведениях профессионально-технического образования. Разработаны и научно обоснованы основные пути проектирования учебного процесса по обеспечению изучения этих дисциплин в системе общеобразовательной подготовки будущих квалифицированных рабочих-аграриев.

The problem of teaching science and mathematics disciplines in agricultural institutions vocational technical education is presented. Developed and scientifically sound basic ways of designing the learning process to ensure that study of these disciplines in the system of general education of future skilled workers-agrarian.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проектна діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладів: тренінг-курс : навч. посіб. / В. М. Аніщенко, М. В. Артюшина, Т. М. Герлянд, Н. В. Кулалаєва, М. М. Шимановський; ред.: Н. В. Кулалаєва; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Житомир : Полісся, 2018. - 178 c. - Бібліогр.: с. 144-149 - укp.

Наведено матеріали для проведення тренінгів з учнями закладів професійної (професійно-технічної) освіти, спрямованих на розвиток у них знань, умінь і навичок проектної діяльності. Запропоновано тренінги ''Знайомство з навчальним проектом'', ''Як визначити проблему проекту та шляхи її розв'язання?'', ''Як планувати життєвий цикл проекту?'', ''Як здійснювати роботу над проектом?'', ''Як презентувати проект?'' та ''Як оцінити результати проекту?''.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.251

Шифр НБУВ: ВА828650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Організація дуальної форми навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти : практ. посіб. / Т. М. Герлянд, І. А. Дрозіч, Н. В. Кулалаєва, Г. М. Романова, М. М. Шимановський; ред.: Н. В. Кулалаєва; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Житомир : Полісся, 2019. - 303 c. - Бібліогр.: с. 203-205. - укp.

Висвітлено організацію професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників в умовах дуальної форми здобуття освіти. Наведено нормативні документи, що регламентують упровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку майбутніх кваліфікованих робітників. Представлено зарубіжний досвід дуальної системи професійної освіти і навчання. Розкрито її особливості, характерні для вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Запропоновано методику організації професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на модульно- компетентнісній основі, охарактеризовано діагностувальний інструментарій навчальних досягнень учнів в умовах дуальної форми навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Герлянд Т. 
Професійна підготовка майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на модульно-компетентнісній основі / Т. Герлянд // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Для здійснення ефективної особистісної самореалізації майбутнього кваліфікованого робітника система професійної (професійно-технічної) освіти мусить реагувати на зміни, шо відбуваються у сфері праці, економіці, структурі ринку професій, попиті на нові компетентності. Все це вимагає істотного підвищення ступеня гнучкості системи цієї освіти, створення принципово нових форм її взаємодії з ринком праці, роботодавцями (соціальними партнерами), для активної їх участі в її подальшому розвитку. Мета роботи - здійснити теоретико-методологічне обгрунтування системи професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на засадах модульно-компетентнісного підходу. Використано методи: теоретичний аналіз, вивчення нормативних документів, аналіз навчальних програм - для з'ясування стану розробленості проблеми та визначення напрямів дослідження; порівняння - з метою вивчення різних наукових поглядів на проблему; аналіз і синтез - для розроблення критеріїв і показників готовності майбутніх кваліфікованих робітників до здійснення професійної діяльності на модульній основі; систематизація та узагальнення - для формулювання висновків. Розкрито істотні характеристики модульно-компетентнісного навчання, охарактеризовано його особливості та основні аспекти, що створюють належні умови для формування ключових компетентностей та успішності навчання майбутніх кваліфікованих робітників, для розвитку їх творчої пізнавальної активності та самостійності за умов модульного оволодіння професійною діяльністю. Зроблено висновки, що у здійсненій професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників на модульно-компетентнісній основі відбувається комплексне засвоєння умінь і знань в межах формування конкретної компетентності особистості, яка забезпечує виконання певної трудової функції та відображає вимоги сучасного ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Герлянд Т. М. 
Теоретичні і методичні основи загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Герлянд; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 41 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю. Обгрунтовано характеристику категоріально-поняттєвого поля дослідження, досліджено суть їхньої підготовки, проаналізовано стан, обгрунтовано концепцію і методологічні підходи до її здійснення. Спроектовано модель педагогічної системи загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю та визначено критерії, показники і рівні сформованості загальноосвітньої компетентності особистості учня. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності впровадженої педагогічної системи, що грунтується на теоретичних і методичних основах загальноосвітньої підготовки, спрямованої на вдосконалення, самовдосконалення і саморозвиток майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю, їхніх навчальних знань, умінь, професійно важливих якостей. Результати дослідження впроваджено у практику роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здійснюють загальноосвітню підготовку майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453063 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського